sobota, 29 czerwca 2013

174.



wczoraj. w trakcie robienia Melissowych zdjęć. 

8 komentarzy:

  1. jak obraz!
    a chmura nie jest prawdziwa :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a nieprawda ;P
      bo prawdziwa.
      oto dowód - na tym zdjęciu ją właśnie filmuję.
      zdjęcie zrobiłam chwilkę wcześniej :D
      https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/1043869_521287477939687_1715765351_n.jpg

      dzięki :D

      Usuń
  2. Prawdziwa chmura, mówię to jako świadek zdarzenia. Zresztą to MOJA chmura, bo nad moją prerią zawisła (i to nie pierwszy raz) :)

    widzę, że zostałaś fanką pixlr-o-matic :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D
      Twoja chmura. ja tylko pożyczyłam do fotki.

      fanką to może przesada ale używam od dłuższego czasu. kilku innych takich umajaczy czasem też. :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. i taka jedna tylko wisiała z tej strony nieba. :)

      Usuń